星期六, 不用返工, 好好休息的日子, 本來約了一個很耐冇見的朋友吃下午茶, 然後同另一個朋友上瑜珈班. 時間完全安排好哂.


點知人算不如天算, 老友的右手受傷, 唔去得上瑜珈, 我同朋友吃完下午茶之後, 就去咗睇電影Jumper.


我同朋友去咗一間叫做"珊X堡"的餐廳, 間餐廳在九龍灣某大型屋苑內.屋苑名唔講喇, 費事人地告我誹謗. 如果是九龍灣的居民, 應該會知道我在說哪一間餐廳.


這間餐廳開業大概半年, 表面看來, 裝修很不錯, 走中高檔路線, 而且設有露天座位, "懶"有歐陸風情. 上次我在露天坐位和朋友吃晚餐, 食物一般, 幸有街景搭夠. 今次我在室內卡位, 白色梳化居然被畫了一個火柴人公仔! 白色皮變得灰灰的, 真倒胃口. 待應都很年輕, 有些一頭金髮爆炸裝, 只有一兩個是中年婦女. 年輕人的服務態度超級差, 好像我阻住佢咁. 我和朋友叫了公仔麵餐和咖啡. 待應先上咖啡, 一來已經潑瀉, 燙倒了我的朋友, 痛得她哇哇大叫. 待應道歉時把聲細過蚊, 好似唔想俾人聽到咁, 手慢腳慢地抹乾桌面後就走咗去, 但係杯咖啡仲留番半杯唔執走! 我叫個中年阿姐執走, 佢好爽快就搞掂, 仲即刻叫人沖過兩杯咖啡俾我地. 咁先係做野嘛.


麵餐包括多士和煎蛋. 待應拿着兩份煎蛋過來時, 唔知係唔係地下太滑, 跌了一份在地下. 一間餐聽, 店面怎可以地面濕滑的? 會令員工和客人滑倒呀!


公仔麵和煎蛋陸續送上, 味道一般, 咖啡只來了一杯. 麵吃完了, 炒蛋多士吃完了, 我摧了又摧, 起碼摧了十次以上, 才送來第二杯咖啡! 有冇搞錯! 去Starbucks買杯Latte都唔駛等三分鐘, 沖杯咖啡有幾難呀?


呢間野, 我只有一句說話: NO NEXT TIME!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()