上文提到, 老板升我職加我人工, 要我繼續留下來. 不過, 我早在星期一放完假上班前, 擇了一個黃道吉日, 即本小姐的生日當天, 跟新公司簽了約, 也confirm了上班的日期, 所有事都不能改, 也不會改了. 所以, 第二天, 當老板問我的答覆時......

老板: 點呀, 諗成點呀, 如果係o既, 我就將加人工張form send 去俾老細approve架喇.

我: 嗯...... 唔使喇. 多謝你o既好意, 不過我都係唔諗住留低......

我拒絕老版的挽留後, 老板終於讓我看到她藏起來的黑面: 用責備的語氣來教訓我.

老板: 你只給兩星期的通知便要走人,  唔得架喎. 話哂都係我地提拔你入行, 要念及公司給你機會.....

我: (心想) 不如話我 "食碗面, 反碗底呀, 死靚妹!!! " 沒有說出口.

老板: (語氣極差) 你同新公司o個邊講, 遲D返行啦.

我: (隨便回應) 我同o個邊HR講下啦, 其實我已經同o個邊傾過, 佢地想我即刻返工添, 我講咗好耐先變成兩個星期咋. 我再試下啦, 但我唔敢應承你D乜架.

當然啦, 我是不會當面拒絕我的老板, 只是唯唯諾諾的亂應便算. 我不會跟新公司說要延遲的.

辭職的事, 第三天終於讓"鬼佬"大老板知道了 (因為要招請人手)

鬼佬老板看到要請人的memo, 第一句是問: XX (我的名字) 是誰? 為甚麼她要離職呀?

唉...... 在這公司工作了一年半, 鬼佬老板連我是誰也不知..... 心涼了半截.....

下午時份, 鬼佬老板在office四處巡邏, 走到我的位子前, 笑着說: "XX, you are going to leave us?    I am shame on you!" 說完後, 面帶笑容離去.

What??? I am shame on you????

我到底做了甚麼好事? 連鬼佬老板都要shame on me???

說實的, 我聽後不開心, 如果他不是老板, 如果有水, 我真想一杯水潑過去!

再次覺得, 決定離開這公司是明智的.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()